بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قرمزها باید دنبال بازیکنان و مربیانی در حد باشگاه خودشان باشند!
""نکونام:پرسپولیسی ها به من پیشنهادی دادند که رقمش ۵۰۰ میلیون بالاتر از استقلال بود. حتی گفتند ۶۰ درصد از پول قرارداد دو فصل‌ات را اول قرارداد پرداخت می‌کنیم ولی من چون استقلالی‌ام و دوست داشتم برای این تیم بازی کنم به آنها پاسخ منفی دادم
دوست داشتم در خدمت استقلال و طرفدارانش باشم. الان هم با اینکه پولم را نگرفته‌ام، از این انتخاب راضی هستم و پشیمان نیستم. اگر به گذشته برگردم، باز هم استقلال را انتخاب می‌کنم.
من هیچ‌گاه به خودم اجازه نمی‌دهم درباره مسائل درونی و شخصی باشگاه پرسپولیس حرف بزنم و به همین خاطر توقع هم ندارم که با سکوت من، مدام یک جمله را تکرار کنند. من تکذیب نمی‌کنم قرارداد خوبی با استقلال بسته‌ام ولی این مبلغ ۴، ۵ میلیاردی که دوستان می‌گویند، درست نیست و صحت ندارد
""

بزرگترین پیروزی:

پرسپولیسی های عزیز اگر بازیکن باغیرت می خواهید نباید به باشگاههای بزرگ و پر افتخار دست درازی کنید.یا باید خودتان بسازید یا باید دنبال بازیکنانی بروید که ذاتشان لنگی باشد!
استقلالی جماعت چشم دل سیر هستند و همانند بازیکنانی چون حنیف عمران زاده حتی با وجود داشتن مطالبات بسیار و مشکلات مالی باشگاهشان حاضر نیستند پیراهن مقدس استقلال را با یک تکه لنگ عوض کنند!
شماها باید دنبال بازیکنان و مربیانی باشید که در حد تیم بی افتخارتان و حداقل باید بابت اینکه یک یا چند رده از سطح مجموعه فعلی باشگاه استقلال پایین تر باشند دقت کنید!

همانطوری که دنبال بازیکن بیرون انداخته شده ای چون یعقوب کریمی رفتید یا ایضا مربی ی مثل منصور ابراهیم زاده دستیار سوم امیر خان در تیم ملی!
شما را چه به جواد نکونام،آندو تیموریان،حنیف عمران زاده....!
قرمزی ها باید همانطور که در راس مدیریتی تیمشان با انتخاب درست مدیرعامل درجه دو یا سه خودشان نسبت به توانایی های مدیر عامل استقلال،برای حذب بازیکنان و مربی نیز همین رویه را در پی بگیرند و تداوم ببخشند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 2 / 1392برچسب:نقل و انتقالات فوتبال,جواد نکونام,مدیران غیر ورزشی,پرسپولیسی ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com